reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Adriana Zbojek

Adriana Zbojek

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám 29 rokov a oblasť zdravia sa stala mojim životným poslaním. Verím, že ľudia sa môžu mať lepšie. Len k tomu potrebujú viac vedomostí. Som žena, ktorá si vyliečila psoriázu a preto budem šíriť vedomostí, aby sa aj iní ľudia mohli uzdraviť.http://www.facebook.com/azbojek Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéZdravie

reklama

Zdravie

Lieky verzus príroda.

Adriana Zbojek

Lieky verzus príroda.

Zdravie je našim najväčším darom. Aspoň to tvrdíme. No opak je pravdou. Správame sa k svojmu telu ako ku odpadkovému košu..

  • 18. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 574x
  • 4
S týmto sa výrobcovia drogérie asi chváliť nebudú..

Adriana Zbojek

S týmto sa výrobcovia drogérie asi chváliť nebudú..

Ak nechcete vyhodiť svoje výrobky, ktoré doma máte, radšej ani nečítajte tento článok.. Hovorím v ňom totiž pravdu.

  • 18. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 155x
  • 12
Zdravie nie je len hodinová záležitosť!

Adriana Zbojek

Zdravie nie je len hodinová záležitosť!

Poznáte bábkové divadlo? A akú rolu by ste si v ňom vybrali? Chceli by ste byť na strane človeka, ktorý ich ovláda alebo by ste chceli byť tou bábkou, ktorú ovládajú? Našťastie, v tomto svete je to už je dávno podelené.

  • 16. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 682x
  • 3
Dookola robíme to isté a pritom očakávame iné výsledky.

Adriana Zbojek

Dookola robíme to isté a pritom očakávame iné výsledky.

Videli ste niekedy tie ´smiešne krysy´ ako stále behajú vo svojom kolese dokola a dokola? Stále to isté bez ponaučenia :) A my sa na tom smejeme, ako môžu byť také hlúpe..

  • 28. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 007x
  • 3
Ako som sa vyliečila.. Krok po kroku.

Adriana Zbojek

Ako som sa vyliečila.. Krok po kroku.

Psoriáza je choroba, ktorá príde z ničoho nič. Nikto nevie ako vzniká. Čo je však ešte smutnejšie, ani ako sa z nej vyliečiť. Ja som s tým žila celé roky, preto som o tom začala písať..

  • 13. apr 2016
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 7 397x
  • 26
reklama
Ľudia sa menia, až keď padnú na kolená.

Adriana Zbojek

Ľudia sa menia, až keď padnú na kolená.

Vyrastala som v cukrárskej rodine. Moji starí rodičia založili cukrárenskú výrobňu a následne si otvorili aj vlastnú cukráreň. Tu začína aj môj príbeh, ktorého sila sa prejavila až po rokoch. Dostala som psoriázu.

  • 6. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 464x
  • 10
Neexistujú nevyliečiteľné choroby, existujú len nevyliečiteľní ľudia!

Adriana Zbojek

Neexistujú nevyliečiteľné choroby, existujú len nevyliečiteľní ľudia!

V každom človekovi sa nachádza potenciál pre dokonalé zdravie, ale aj pre akúkoľvek chorobu. Ľudia si zvykli, že keď im lekár diagnostikuje nejakú ´vážnu´ chorobu, je to ich rozsudok smrti.

  • 28. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 169x
  • 42
Za to kde ste si môžete len vy sami!

Adriana Zbojek

Za to kde ste si môžete len vy sami!

Nie som lekárka, nemám vyštudovanú medicínu a dokonca nemám absolvované ani drahé špeciálne kurzy. Som jednoducho žena, ktorá mala zdravotný problém a vyliečila sa sama. Verím v to, že lekári liečia, no človek sa uzdravuje!

  • 20. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 772x
  • 17
Vyliečila som sa bez liekov a lekárov.

Adriana Zbojek

Vyliečila som sa bez liekov a lekárov.

Moje meno je Adriana Zbojek. Mám 26 rokov a za posledné roky som si prešla chorobou, kožnou chorobou, ktorá mi spríjemňovala až 10 rokov môjho života. Psoriáza, to je moja vizitka.

  • 19. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 560x
  • 31
reklama
SkryťZatvoriť reklamu