reklama

Za to kde ste si môžete len vy sami!

Nie som lekárka, nemám vyštudovanú medicínu a dokonca nemám absolvované ani drahé špeciálne kurzy. Som jednoducho žena, ktorá mala zdravotný problém a vyliečila sa sama. Verím v to, že lekári liečia, no človek sa uzdravuje!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

V mojom predchádzajúcom blogu, ktorý si prečítalo oveľa viac ľudí ako som čakala, som písala môj príbeh. Príbeh, o ktorom som nikomu nič nepovedala celé dlhé roky. Samozrejme okrem mojej rodiny, ktorá to vedela a pomáhala mi. Odhalila som vám moju ´nahú´ stránku a verte mi, že to pre mňa vôbec nebolo jednoduché. Tak ako každému inému človeku, ktorý je v podobnej situácii. Jasné, že som čakala aj rôzne reakcie. Diskusia, ktorá sa spustila bola predvídateľná. Chcem vám všetkým na úvod poďakovať aj za to dobré, ale aj za to zlé..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako som povedala v úvode, nie som lekárka, ale ani to nepotrebujem. To čo píšem a hovorím je len z pohľadu bežne mysliaceho človeka.

Ale to čo viem je, že jedine VY SAMI sa dokážete skutočne uzdraviť! Myslíte si, že by bol Boh naozaj taký nespravodlivý a dal by nám telo, o ktoré sa nedokážeme postarať? Ja tomu totiž neverím. Ľudské telo je zložitý systém, to áno, ale jeho údržba je úplne jednoduchá. V to verím a zároveň sa podľa toho aj riadim.

Zdravie je len prirodzeným výsledkom toho, na čo človek najčastejšie myslí. Dá sa povedať, že väčšinu chorôb si len vytvárame sami, a preto len my sami sa ich môžeme zbaviť. Nedokážu to za nás urobiť ani lekári a nimi predpísané lieky, ani výživoví poradcovia, dietológovia a ich špeciálne navrhnuté diéty. Musíte to jednoducho spraviť vy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nemôžete sa naďalej vyhovárať na celý svet, na zdravotný systém, na rodinu, prácu, počasie a neviem čo ešte všetko. Dosť! Na úplnom začiatku si musíte uvedomiť, že za všetko vo vašom živote ste zodpovedný len vy sami. Nikto iný za to nemôže. Za všetko to dobré, ale aj za to zlé. Predstavte si, že ste majiteľom divadla, ale zároveň ste napísali aj divadelnú hru, ktorú tiež režírujete. Ste obsadený do hlavnej role, ale taktiež ste aj celým publikom, ktoré sa na danú hru díva a hodnotí ju. Robili by ste v takomto prípade to isté so životom čo doteraz? Nemyslím si.

A presne to isté platí aj s vašim zdravím. Vaše zdravie je len vaším zrkadlom. Je to výsledok vašej dlhoročnej životosprávy. Tak ako ste doteraz žili, čo ste jedli, čo pili, akú váhu ste dali pohybu, dýchaniu, kúpeľom a odpočinku, to všetko voláme zdravie alebo naopak choroba. A to je tajomstvom zdravia. Dodržiavanie týchto pravidiel, správne dodržiavanie, vám vie pomôcť. Ak by ste sa teraz rozhodli, že začnete odteraz žiť dokonale zdravo, budete jesť, piť, hýbať sa, starať sa o telo a oddychovať. A to všetko by ste odteraz dokonale zvládali a riadili by ste sa tým, určite by ste sa mali lepšie. Váš zdravotný stav by sa zlepšil. Ale to žiaľ nestačí. Prečo? Pretože za tie celé roky ste žili určitým spôsobom života. Nežijeme na dokonale čistom ostrove, kde máme božskú prírodu, zem, vzduch, vodu.. Žijeme tu, v tomto svete. V mestách plných výfukových plynov. Varíme, dusíme alebo pečieme si všetky jedlá predtým ako ich vôbec dáme do úst. Všetci dnes máme autá a preto sme zabudli chodiť pešo... Veď načo, keď nemusím, a podobne.. Toto sú dôvody, prečo len dodržiavanie všetkých pilierov zdravia proste nestačí!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Človek sa musí v prvom rade očistiť! Potrebujeme sa zbaviť všetkých nánosov, ktoré máme v tele, všetkých usadenín, toxínov a parazitov, ktoré si poctivo pestujeme a zveľaďujeme po celý život. Vedeli ste napríklad, že len v črevách a tkanivách máme 6-12 kg usadenín a odpadových látok, ktoré spôsobujú väčšinu chorôb? To je ten problém a zároveň aj riešenie.. Pozrite sa na deti. Človek sa rodí ako úplne čistá, zdravá bytosť. Ale čím máme viac rokov, tým nám pribúda viac zdravotných problémov, viac chorôb. A verte mi, že to nie je spôsobené tým, že vám sudičky pri narodení popriali všetko len to zlé a ukrivdili vám.. A že ste len chudáčik, ktorý za nič nemôže, preto ho všetci musíme ľutovať. Nie. Za všetko si môžeme len my sami. Viem že sa to ťažko počúva, ale čím skôr si to uvedomíte, tým skôr máte šancu vrátiť sa k pôvodnému zdraviu, k skutočnému zdraviu. Aj moja psoriáza nevznikla len tak. A ja som to pochopila..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Často krát sa napríklad stáva, že len slepo opakujeme a konáme rovnako ako naši rodičia. Rodičia zasa zdedili návod na život od ich rodičov a tak sa to dedí a traduje po generáciách. Ale ja pýtam, zamysleli ste sa niekedy, či je ten život, ktorý žijú moji rodičia a starí rodičia, naozaj správny? Alebo sa pre mňa stokrát opakovaná lož stala nakoniec pravdou.. A ja rozmýšľam, poprípade radšej nerozmýšľam, rozprávam a konám len podľa toho, ako som bola naprogramovaná mojim najbližším okolím. Chcem tým povedať, že nie je vždy správne žiť rovnakým štýlom ako moja rodina, len kvôli tomu, že som sa tam narodila.. Ale ako zistím či žijem dobre alebo zle? Jednoducho.. Opýtajte sa sami seba: ´Aký je môj zdravotný stav?´

Naozaj chcete byt zdravý? Chcete vo svojom živote zmenu? Tak sa zobuďte a začnite žiť ináč! Ak chcete zmenu, musíme najprv inak rozmýšľať, podľa toho aj rozprávať a nakoniec aj konať úplne ináč ako to bolo doteraz!

Udivuje ma, keď sa rozprávam s ľuďmi a každý z nich mi tvrdí že chce byť zdravý! Každý jeden z nich. Ale pritom robia stále to isté dookola.. Je to normálne? Naozaj si myslíte že dosiahnete iné výsledky, keď budete stále robiť to isté čo predtým? Veď to je smiešne. A presne to je dôvod, prečo veľká väčšina ľudí nakoniec aj tak skončí ako chorá. Tak to proste je. 

Ja som sa rozhodla začať žiť zdravo. Rozhodla som sa zmeniť môj život. A bola som presvedčená o tom, že to zvládnem. Na začiatku som sa veľa učila a našla som si zdroj tých správnych vedomostí a samozrejme aj dobrého učiteľa. Následne som si svoje nadobudnuté vedomosti vyskúšala v praxi a potvrdila som si, že to skutočne funguje, to som opísala v mojom prvom blogu. A mojim ďalším krokom je rozhodnutie začať tieto myšlienky šíriť, lebo som zástanca toho, že ak raz niekto niečo vie, mal by sa podeliť o tieto vedomosti aj s ostatnými ľuďmi. A tým, že si navzájom budeme odovzdávať informácie, urobíme tento svet oveľa krajším, zdravším a bohatším miestom. Môj spôsob je písanie týchto blogov, pretože som niečo pochopila a vie to pomôcť aj vám. Ako som vravela na začiatku, verím v to, že každý jeden človek sa môže mať lepšie!

Všetko ale začína vaším rozhodnutím a nezabudnite že ak sa skutočne chcete zmeniť, ak chcete byt skutočne zdravý, začnite niečo preto robiť. K tomu ale potrebujete správne informácie, a tie chcem na mojich blogoch odovzdávať. Ale po tom všetkom nasleduje aj čin.. Tým že budete robiť stále dookola to isté ako doteraz zmenu určite nedosiahnete..

Nezabudnite, že len vy sami sa dokážete skutočne uzdraviť!

Adriana Zbojek

Adriana Zbojek

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám 29 rokov a oblasť zdravia sa stala mojim životným poslaním. Verím, že ľudia sa môžu mať lepšie. Len k tomu potrebujú viac vedomostí. Som žena, ktorá si vyliečila psoriázu a preto budem šíriť vedomostí, aby sa aj iní ľudia mohli uzdraviť.http://www.facebook.com/azbojek Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéZdravie

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu