reklama

Ako som sa vyliečila.. Krok po kroku.

Psoriáza je choroba, ktorá príde z ničoho nič. Nikto nevie ako vzniká. Čo je však ešte smutnejšie, ani ako sa z nej vyliečiť. Ja som s tým žila celé roky, preto som o tom začala písať..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Počas života som skúšala mnoho liečivých postupov, ktoré mi pomohli, ale na krátky čas.. Hľadala som však niečo trvalé. Hľadala som životný štýl, ktorý mi bude vyhovovať a dokážem s ním fungovať. A našla som ho, po 11 rokoch..

 Na úvod mám potrebu napísať jednu vec. Toto je môj príbeh, netvrdím a ani negarantujem, že tento spôsob pomôže aj vám. Viem ale jednu vec, za ktorou si stojím. Že vďaka zmene, zmene k lepšiemu spôsobu žitia, sa môžete mať lepšie. Každý z nás to dokáže, musí sa preto ale rozhodnúť a uveriť. Tu to všetko začína.. Sebadisciplínou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Sľúbila som vám ale, že vás prevediem mojim životom, mojím uzdravením. Mnohí z vás mi písali na facebook-u ako som to presne spravila, ako som sa dokázala vyliečiť. Tento blog venujem vám. Dúfam, že vám to pomôže, rovnako ako mne.

Poďme na to!

Musíte si uvedomiť a pochopiť jednu vec. Ľudské telo sa skladá z miliárd buniek, ktoré medzi sebou komunikujú. Každá bunka je ako samostatné mesto s príjmom a spracovaním živín, ochranou, výrobou energie a vylučovaním odpadu. Najviac nečistôt dostávame do tela nevhodnou stravou a nápojmi. Keď sú bunky znečistené toxickými látkami, sú nefunkčné, podvyživené a navonok sa to prejavuje ako choroba. Len čisté bunky sa sami dokážu zregenerovať a obnovovať. Preto základ systému zdravia tvorí očista tela na bunečnej úrovni.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Žiadna choroba nevznikne len tak. Choroba nie je zlá.. Je to len spätná väzba vašej životosprávy, je to vaše zrkadlo. Ako sa vy staráte o svoje telo, tak vám aj slúži.

Keď som začala získavať informácie, čo vyvoláva kožné choroby, dookola som sa stretávala s tým, že napríklad aj psoriáza je len výsledkom zle fungujúcich orgánov v tele. Najčastejšie som sa dočítala, že je to znečistená pečeň a črevá. Ako som spomínala v úvode, chcela som sa vyliečiť a tak som sa pustila aj do takejto očisty. Rozhodla som sa začať s domácimi prírodnými očistnými kúrami :) Poznáte to, recepty starých materí..

Detoxikácia zbaví vaše telo všetkých toxínov, dráždidiel, nepotrebných tukov, solí, usadenín, hlienu, jedov, liekov, ťažkých kovov, chemikálií a pesticídov. To vám umožní navrátiť telo do pôvodného stavu: správne trávenie, vstrebávanie a zúžitkovanie živín, vylučovanie odpadových látok.. Napríklad, len v črevách a tkanivách sa nachádza 6-12 kg usadenín a odpadových látok, ktoré spôsobujú väčšinu chorôb. Preto bez totálnej očisty tela sa váš zdravotný stav nezmení..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Toto je moja očista, samozrejme vám to môžem len odporúčať. Mne to totiž zmenilo život. A je len na vás, ako sa k nej postavíte vy. Vaše zdravie je len vo vašich rukách!

Na začiatok každej detoxikácie by ste si mali dať pár-dňovú diétu, hladovku. Odporúča sa minimálne dva dni, počas ktorých pijete aspoň 3-4 litre čistej vody. Ja som absolvovala 3 dni, je to ťažké, ale na druhej strane, nie je to nemožné. Poviem vám pravdu, ja som nepociťovala hlad, pretože som pila obrovské množstvo vody, skôr som si uvedomila ako veľmi som závislá na samotnom jedení. Potrebovala som niečo hrýzť :D No zvláštne, ale príjemné.. Človek sa cíti taký voľný po tých troch dňoch :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak zažijete vedľajšie účinky detoxikácie, nezľaknite sa. Je to náznak toho, že sa telo čistí, práve naopak, buďte radi. Môžete mať chrípku, nádchu, bolesť hlavy, pálenie záhy, horúčky, pociťovanie únavy, časté návštevy WC, vyrážky.. Mňa napríklad bolela hlava a neskutočne som smrkala a vykašliavala hlieny počas celej detoxikácie :) Len som sa čudovala, čo všetko zo mňa vychádza :D

Ďalším krokom je očista organizmu od parazitov, baktérií a pliesní. Na to najlepšie pomáha cesnak, veľa cesnaku.. Ďalej nasleduje očista hrubého čreva. Je viacero možností. Či sa vám to páči alebo nie, najjednoduchší a najúčinnejší spôsob je premývanie čriev klystírom.. Cesta ku zdraviu sa začína práve tu. Je to pohodlná a šetrná procedúra, ktorá dokáže uvoľniť povlak, ktorý sa na črevných stenách ukladal dlhé roky.. Jednoducho povedané, v zdravotníckych potrebách si môžete kúpiť klystírovú sadu a ako sa používa, to zistíte v rôznych videách na internete :) Stojí to pár eur a vôbec to nie je také strašné ako sa hovorí :) Ale ako som povedala, rozhodnutie je na vás.. Mne sa po prvých výplachoch začala psoriáza zlepšovať.. A o to tu predsa ide.

Po pravidelnom čistení čriev nasleduje, pre mňa, zlomová kúra :) Očista pečene a žlčníka. Išla som podľa babského receptu, Epsomova soľ, olivový olej, grapefruitová alebo citrónová šťava.. No poviem vám, mám 26 rokov a netušila som, že sa už v tak mladom veku môže vo mne nahromadiť toľko kameňov, ale časť je našťastie už preč ;) Je veľmi ťažké opisovať vám presné recepty, prečo je danú očistu robiť, aké má účinky, aké presné dávkovanie a postup je potrebný..

Poďme ale ďalej, ak to zvládnete, pocítite lepší zdravotný stav, mne moje červené fľaky zrazu začali blednúť, z čoho som bola veľmi vďačná a tak som sa rozhodla pokračovať v očistných kúrach.. Nasledujú ľadviny, očista lymfy, ciev, následne je potrebné zbaviť kĺby od solí a vápenatých usadenín a poslednou kúrou je vyčistiť si nosohltan a pľúca :)

Babské recepty fungujú, vždy fungovali. Nemám však možnosť všetko to opísať dopodrobna, ja som si to všetko preštudovala na 40 stranách z knihy Šlabikár zdravia od autora Jána Zbojeka. Je to môj svokor, ktorý má práve na túto zmenu životného štýlu a detoxikácie aj priviedol. A som mu za to nesmierne vďačná! 

Druhou fázou detoxikácie organizmu je však aj hĺbková, bunečná očista, ako som spomínala v úvode. Ak nemáte zdravé fungujúce bunky, prichádza choroba. Preto je to neoddeliteľná súčasť procesu čistenia. Ja konkrétne som si prešla 6-mesačnou kúrou, kde som užívala špeciálne bylinné zmesi, ktoré mi kompletne prečistili telo a to až na bunečnej úrovni. Bylina je zázrak, ktorý sme dostali zadarmo a mnohokrát si to nevážime.. Je to čistý prírodný produkt, ktoré nám dokážu predĺžiť život, uzdraviť nás.

Toto všetko som si absolvovala už dvakrát, ale samozrejme som ešte neskončila, pravidelne to budem opakovať a starať sa o seba. Ani si neviete predstaviť ako dobre som sa po tom všetkom cítila.. Čiže nezabúdajte, že prvým krokom ku zdraviu je očista tela. Najprv sa musíte zbaviť všetkého zlého, čo ste si za všetky tie roky zbierali v organizme, až tak môžete začať dopĺňať všetky potrebné živiny.

Zmena je život. A choroba alebo fungujúce zdravie je len výsledok vašej životosprávy. Nemá zmysel sa prečisťovať, keď sa vrátite k starému spôsobu života, k nezdravému štýlu. Hlavné je zmeniť stravu. Môj základ bol začať konzumovať surovú stravu. Pomer surovej a varenej stravy mám momentálne 70%-30%. Ako je to možné? Takto.. Ráno vstanem a vypijem teplú vodu s vytlačenou polovicou citróna a vypijem moju dennú dávku bylinných zmesí zmiešanú s čistou vodou. Ďalej jem ovocie, najčastejšie smooties, telo to totižto dokáže ľahšie tráviť. Ale kľudne si dajte aj čisté, celé ovocie. Obed je zložený z množstva čerstvej zeleninky, samozrejme že jem aj klasické jedlá. Papám aj mäso, ale len 2-3 krát za týždeň :) Hlavne nech tam je aspoň polovica pestrých potravín.. A večera? :) Najprv pohár mrkvovo-cviklovej štavy, do ktorej si pridávam rôzne ďalšie druhy zeleniny, niečoho zeleného, podľa chuti. Zbavila som sa aj sladkostí a slaných pochutín. A doplnila napríklad orechy, semená a podobné prírodné zázraky. Na začiatku nemôžete rapídne zmeniť svoje stravovacie návyky, to sa nedá.. Ale postupne to pôjde a uvidíte, že vám ťažká varená strava zrazu nebude vyhovovať :) Ako mne dnes..

Je mnohooooo ďalších zásad v strave, ale to je opäť na 60 stranách knihy..

Nápoje: čo pijem? Nič sladké, žiadne ochutené farebné vody, energy drinky, džúsy, minerálky a vôbec nepijem ani mlieko. Pijem len čistú vodu, zelené čaje, bylinné čaje a dám si samozrejme aj kávu.. Tú milujem :) Len som vylúčila tieto chemické látky z môjho života.

Medzi základné piliera zdravia patrí samozrejme aj pohyb. Nič nie je lepšie ako jednoduchá chôdza. Chodievala som do práce a na stretnutia autom, dnes tam idem pešo. Rada chodievam do prírody, na prechádzky s manželom a psíkom. Nič špeciálne ale nerobím. Proste len doprajte telu viac pohybu a čerstvého vzduchu.

Ďalej mi veľmi pomáhajú napríklad kúpele. Doprajte si aspoň raz týždenne kúpeľ vo vani s 1kg morskej soli.. Mne to veľmi prospieva. Samozrejme po kúpeli používam prírodné oleje, za studena lisované, najlepšiu skúsenosť mám s konopným, pupalkovým, nechtíkovým alebo napríklad aj s jojobovým olejom. To je jediná kozmetika, ktorú si nanášam na kožu :) Sú to tekuté zázraky a stále keď si ich nanesiem na pokožku, normálne mi telo za to ďakuje..

A v neposlednom rade nezabúdajte na psychickú pohodu. Ak je myseľ v nerovnováhe, nečakajte že telo bude úplne v poriadku.. Zdravie je súhrn fyzického, duševného ale aj emočného tela. Najprv je myšlienka, tak slovo a až nakoniec nasleduje čin.. To vy sami sa musíte rozhodnúť a uveriť tomu, že ste zdraví! Len vy to dokážete. A verte mi, že na to máte :) Každý z nás je dokonalá bytosť, ktorá sa môže mať v živote lepšie a myslím si, že za lepší život sa oplatí bojovať! Alebo to aspoň skúsiť, čo poviete?

Toto je príbeh len jedného človeka. Môj príbeh, môj život, moja zmena. Verím však, že tieto rady a tipy pomôžu aj vám :) Želám vám rýchlu cestu k uzdraveniu!

Adriana Zbojek

Adriana Zbojek

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám 29 rokov a oblasť zdravia sa stala mojim životným poslaním. Verím, že ľudia sa môžu mať lepšie. Len k tomu potrebujú viac vedomostí. Som žena, ktorá si vyliečila psoriázu a preto budem šíriť vedomostí, aby sa aj iní ľudia mohli uzdraviť.http://www.facebook.com/azbojek Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéZdravie

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu